To θερινό της καρδιάς μας επαναφέρει από την Πέμπτη 05/09 έως και την Τετάρτη 11/09 στην οθόνη της το καθηλωτικό ψυχολογικό θρίλερ “Μητρικό Ένστικτο” και σας περιμένει!

Σύνοψη:

Βρυξέλλες, αρχές της δεκαετίας της ’60: H Άλις και η Σελίν είναι κολλητές φίλες και μένουν σε γειτονικά και πανομοιότυπα σπίτια σε ένα πλούσιο προάστιο. Οι γιοί τηςς, Τεό και Μαξίμ μεγαλώνουν σαν αδέρφια και οι δύο οικογένειες είναι αχώριστες. Όλα μοιάζουν τέλεια.

Η τέλεια αυτή αρμονία διαταράσσεται όταν ο Μαξίμ, ο γιός της Σελίν χάνει τραγικά τη ζωή της. Το ξαφνικό αυτό ατύχημα, θα φέρει αντιμέτωπες τις δύο οικογένειες και θα ταράξει τις ζωές τηςς. Τα συναισθήματα αγάπης θα δώσουν τη θέση τηςς στην καχυποψία και τη παράνοια. Οι δύο μητέρες θα ωθήσουν στα όρια τη φιλιά τηςς στην προσπάθεια τηςς να προστατέψουν τις οικογένειες τηςς.

Ένα ψυχολογικό θρίλερ επηρεασμένο από της μεγάλους κινηματογραφιστές μυστηρίου και σασπένς Άλφρεντ Χίτσκοκ και Ντέιβιντ Λιντς. Το «Μητρικό Ένστικτο» είναι μια ιστορία βασισμένη σε δύο οικογένειες που ζουν σχεδόν παράλληλες ζωές. Σε μια 60’s νοσταλγική αισθητική, ο σκηνοθέτης επιχειρεί να καταρρίψει την ύπαρξη της τέλειου κόσμου, στον οποίο φαινομενικά ζουν οι πρωταγωνίστριες.

Ο σκηνοθέτης για την ταινία:

«Πρόκειται για τη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη της μυθιστορήματος «Derrière la Haine» (Πίσω από το μίσος) της Βελγίδας συγγραφέως Μπάρμπαρα Αμπέλ. Τη στιγμή που τελείωσα να διαβάζω το βιβλίο, ήξερα ότι έπρεπε να γίνει ταινία. Η ιστορία αυτή έχει όλα τα συστατικά που ήθελα να έχει το επόμενο project μου: ένα βαθιά ανθρωπιστικό θέμα από την οπτική γωνία ενός τρομακτικού ψυχολογικού θρίλερ. Παρόλο που η βασική ιδέα προέρχεται από το μυθιστόρημα, μπορούμε να πούμε ότι έγινε ελεύθερη απόδοση. Άλλαξα τη χρονική περίοδο και τοποθέτησα τα γεγονότα στη δεκαετία της ’60, σε αντίθεση με το βιβλίο που τοποθετείται στο παρόν. Η ιστορία της Αμπέλ είχε μια μοναδική Χιτσκοκική αύρα η οποία ταίριαζε άψογα στην αισθητική των 60s. Δεν ήθελα να κάνω μια ταινία που θα μιμούνταν μια κινηματογραφική προσέγγιση, ίσως να έπεφτε και στην παγίδα να χαρακτηριστεί παρωδία. Ήθελα μια «στιλιστική άσκηση» που θα αντλούσε έμπνευση από τις αναφορές αυτές και το βλέμμα ενός «μικρού Βέλγου σκηνοθέτη».

Έχω παρακολουθήσει τις ταινίες των Ντάγκλας Σερκ, Χίτσκοκ και Λιντς ασταμάτητα, οι σκηνοθέτες αυτοί είναι έμπνευση, δε σε συνθλίβουν με την ιδιοφυία τηςς, σε προσκαλούν να δοκιμάσεις κι εσύ. Με το συνεργείο μου λοιπόν, δοκιμάσαμε…»

«Το «Μητρικό ένστικτο» είναι μια ταινία για τις γυναίκες. Όλες μου οι ταινίες είναι. Ελπίζω να είναι και λίγο φεμινιστικές. Το αγαπημένο μου κομπλιμέντο είναι όταν μια γυναίκα έρχεται και μου λέει ότι θεωρούσε ότι την ταινία τη σκηνοθέτησε γυναίκα. Πάντα θεωρούσα πιο εύκολο να εκφράζομαι μέσα από γυναικείους χαρακτήρες- όταν δημιουργείς ένα γυναικείο χαρακτήρα, πρέπει να μπεις στο δέρμα της, να ψάξεις τη γυναίκα μέσα σου, να ανακαλύψεις τι είναι αυτό που μας συνδέει εγγενώς».

  • Olivier Masset-Depasse

O σκηνοθέτης Olivier MassetDepasse:

Ξεκίνησε να κινηματογραφεί το 2000 κι έκτοτε έχει σκηνοθετήσει αρκετές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους. Από τη φιλμογραφία της ξεχωρίζει το ILLEGAL, ένα ψυχολογικό θρίλερ, που ήταν στηςς φιναλίστ για το βραβείο LUX της 2010 και η επίσημη πρόταση της Βελγίου για το Ξενόγλωσσο Όσκαρ- η ταινία απέσπασε διθυραμβικά σχόλια στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών της Φεστιβάλ Καννών και κατέκτησε το βραβείο SACD της Ένωσης Συγγραφέων και Σεναριογράφων.

Το 2015, το Canal+ επέλεξε τον Olivier Masset-Depasse για να σκηνοθετήσει μια πρωτότυπη ταινία για τον τηλεοπτικό σταθμό, το SANCTUAIRE, το οποίο απέσπασε το βραβείο Καλύτερου Σεναρίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Προγραμμάτων (FIPA) στο Μπιαρίτς.

ΜΕΡΑ: 05/09

ΩΡΕΣ: 20:20

Κατηγορίες: ΑΡΧΕΙΟ ΤΑΙΝΙΩΝ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *